Obserwatorzy

poniedziałek, 7 grudnia 2015

jacket with flowers

Witajcie Kochani:)

W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam przede wszystkim pokazać dwie nowości, które w ostatnim czasie trafiły do mojej szafy.

Pierwsza z nich to czarna kurtka w kolorowe kwiaty, która pochodzi ze sklepu www.cndirect.com, kosztuję tylko $10.49, możecie kupić ją TUTAJ!! Kurtka jest bardzo dobrej jakości, uszyta z materiału typu pianka.

Kolejna nowość to bardzo modna w tym sezonie bluzka sznurowana na dekolcie. Moja pochodzi ze sklepu www.cndirect.com i kosztuje tylko $4.89, do kupienia TUTAJ!! Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tej bluzeczki i jak za takie pieniądze jest dobrej jakości.

* kurtka/jacket cndirect.com (KLIK)
* bluzka/tops cndirect.com (KLIK)
* spódnica/skirt Stradivarius
* botki/boots Sergio Todzi
* torebka/handbag Pepco









79 komentarzy:

  1. świetna bluza i bluzka:) super stylizacja:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka bardzo ładnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka jest genialna !!!

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zestawienie kolorystyczne, piękna spódniczka :-) Wyglądasz świetnie w tych okularach<3

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobry zestaw, bo daje duże pole do popisu w kwestii uniwersalności - zobacz, w takim wydaniu masz fajny, kolorowy casual.
    Zmienisz buty na szpilki i podmienisz kurtkę (fajną bardzo!) na marynarkę - masz zestaw do pracy.
    Założysz botki, dodasz kapelusz - będzie boho :)

    Dlatego podoba mi się, podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy element - świetne opcje. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka nadaje fajnego ożywienia stylizacji:)fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie kurtka i bluzka, której cena jest bardzo kusząca ;)
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kurtka i spódnica! wyglądasz rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz kochana :*
    Botki mnie zachwyciły <3 Kupiłaś je online czy stacjonarnie? Szukam takich prostych na obcasie, te wydają sie być idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz, ale najbardziej podoba mi się spódnica i botki, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post :))

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zamówiłam tą bluzkę, jaki masz rozmiar?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna stylizacja, jestem jak najbardziej na TAK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your look and your blog! Its so hip and colourful! x
    Would so love it if you check out my blog x
    chezzyrose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurteczka jest genialna, bardzo mi się podoba!! Bluzka super, też poszukuję takiej :)
    Spódnica boska <3 kochana, ale stworzyłaś świetną stylizację!! Botki petarda po prostu - Wielkie brawa, super !!!

    Miłego dnia,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem, wyszło nowocześnie, kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Me encanta el look, es genial. Un besito y te espero en mi blog guapa.
    http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze świetnie !
    mega buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja! :)
    cudowna spodnica!

    pozdrawiam,
    maaalox.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne masz buty! Te bluzki są hipermodne, co zniechęca mnie do zakupu ;) Choć jak przystała na istotę z mroku się wywodzącą, wszelkie sznurowania uwielbiam. Chyba jeszcze się zastanowię czy się skusić czy nie ;) Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny zestaw , przypadł mi do gustu :)kurteczka najbardziej rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dosyć odważna stylizacja, ale fajnie w niej wyglądasz:) Kurtka świetna!
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie. Nowy blog modowy.
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna kurtka!


    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/feathers.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, super stylizacja :)
    również mam taką bluzkę jest rewelacyjna :D
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wyglądasz, świetna stylizacja, extra kurteczka, spódniczka i buty, genialna jest ta bluzka i wyjątkowo delikatne ma to wiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie, ekstra masz kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka bardzo fajna, w energetycznych kolorach, bardzo ładnie wygladasz w takich wąskich spódnicach.

    OdpowiedzUsuń
  31. super stylizacja - wyglądasz w niej mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow kochana Ty to nigdy nie zawodzisz- znów piękne kolory nam tu serwujesz- jestem meeega tak !
    ta kurtka jest świetna!
    i bluzka baardzo mi się podoba- sexowna i zmyslowa :)
    super wyglądasz !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. me encanta el look,la chaqueta es genial y la falda fantastica!
    Te epero por mi nuevo post guapa,mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie wyglądasz! cudowna kurteczka i bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi! Beautiful post! :)
    What you think about follow each other? If you want - follow me and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz :) Prześliczne botki, torebka i bluzka. Bardzo uniwersalny strój na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Such a pretty look! <3

    Chiara

    http://www.culturewithcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  39. beautiful dress
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  40. great look!
    Love your jacket

    Marimar
    -laruedelamode -

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna stylizacja)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow. Pięknie. I zawsze ten perfekcyjny makijaż <3 Zapraszam do mnie anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna stylizacja :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pasują Ci takie spódnice ;-) Bardzo ładnie wyglądasz ;*

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny masz ten żakiet, ożywia całą stylizację ! W ogóle outfit bardzo starannie dobrany , wręcz perfekcyjnie :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow ! Bombowo wyglądasz ♡

    OdpowiedzUsuń
  47. lovely jacket, so pretty

    have a nice day
    www.lessismoreblog.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tam jeans w każdej postaci uwielbiam, więc dla mnie bomba. Ogólnie kwiatki to nie jest moja mocna storna, ale tą kurteczką bym nie pogardziła, bo bardzo mi się podoba :). Znowu ożywiasz nasze ponure, jesienne ulice :) !

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku jestem zakochana w Twojej spódniczce.
    Więcej stylizacji! Są świetne.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz przecudownie!


    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. What a lovely jacket ! These flowers prints are beautiful.

    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się bluzka oraz kolczyki :) Poza tym, oryginalna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  53. You look sexy and chic at the same time!!!
    xoxo,

    Johanna ♥
    http://www.dreamscolorsandglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. this look is just great :D
    i love your jacket, dear
    http://diannetho.es/

    OdpowiedzUsuń
  55. ojj jakie piękna stylizacja. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Dla mnie super!:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna kurteczka ale i bluzka jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie !!! świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Gracias por pasarte todos los días por mi blog. Me gusta mucho esta combinación , la bomber es chulisima¡¡
    www.siguensiendodiosas.com

    OdpowiedzUsuń
  59. I want a t-shirt like yours!!!! Love our jacket too! So cute!

    www.goodselfie.com.mx

    OdpowiedzUsuń