Obserwatorzy

poniedziałek, 26 października 2015

Pencil dress for autumn ...

Kolejna jesienna stylizacja, w której zaprezentuję Wam trendy obecnego jak i nadchodzącego sezonu. Jest nią oczywiście ołówkowa sukienka midi. Wiele znanych marek proponuje nam na jesień przede wszystkim uniwersalne fasony. Sukienki tego typu to propozycja dla kobiet, które lubią proste rozwiązania ale równocześnie chcą podkreślić swoją kobiecość.

Moja sukienka pochodzi ze sklepu Stradivarius i muszę przyznać, że bardzo lubię ją zakładać przede wszystkim dlatego, że ładnie podkreśla moją figurę i czuję się w niej kobieco. 

* sukienka/dress Stradivarius
* kurtka/jacket C&A
* naszyjnik/necklace Happiness Boutique
*buty/shoes Deezee
* kapelusz/hat H&M











74 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz. Sukienka faktycznie megakobieca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i zarazem odważna stylizacja. Masz u mnie wielkiego plusa za tą sukienkę, w szczególności za jej długość. Idziesz za trendami jak wichura i każdą Twoją stylizację oglądam z wielką przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia, do takiej figury to sukienka boska, gorzej jak się ma pełniejsze kształty. Wyglądasz super, i ten kapelusz i botki, wszystkie pięknie zgrane, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajj chodzą za mną te sukienki ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Genialna stylizacja! Sukienka idealnie dopasowana! ;) I naszyjnik... prawdziwe cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, prześliczne buty :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobasz w tym wydaniu ! bordo idealnie do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie długie sukienki w połączeniu z cięższymi butami i kurtkami wszelkimi to coś, co baaardzo lubię jesienią!
    Bardzo fajna, spójna i dość elegancka całość!

    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I have the same necklace!!!
    Amazing look, so perfect.

    kisses
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie lubie takich długości... Ale kolor ma piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja, wszystko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ramoneska :) Sukienka pięknie podkreśla figurę!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieco i z klasa !
    Sukienka ma fantastyczny kolor <3 W butach jestem zakochana, są rewelacyjne !!!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesienna stylizacja, a botki genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka ma piękny kolorek ! Bardzo mi się podoba ten zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. buty fajnie współgrają z sukienką:) dzięki wielkie że wpadłaś do mnie i zostawiłaś komentarz:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja! Całkowicie w moim stylu! Kapelusz jest nieziemski <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kurtka i sukienka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się sukienka, kocham Stradiego :P
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, modnie, stylowo! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna sukienka!! I kolor i fason jet obłedny, wyglądasz świetnie ♥ Fantastyczne buty i kurteczka !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się to połączenie ramoneski z taką sukienką i do tego te świetne buciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. pekna stylizacja, ta sukienka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super kochana cudowne, buty, ramoneska i naszyjnik<3 wszystko jest super heh

    OdpowiedzUsuń
  25. You look stunning dear.I love this look.
    Have a amazing day.Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna sukienka ! piękny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ołówkowe sukienki, podkreślają kobiece kształty :) świetnie wyglądasz do tego ten kolor, bomba :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  28. The nercklacer is awesome
    http://thedreamisparis.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cała jesienna moda w jednym poście. Ta sukienka i ciemne usta - bajecznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, ale całość tego zestawu skradł boski naszyjnik ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie ta sukienka wygląda z tymi butami :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ha ha, sukienka bardzo podobna do mojej, tylko w drobniejsze paseczki !!! Pięknie zestawiłaś całość - jesienne boho :)

    OdpowiedzUsuń
  33. You look amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/banggood-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  34. So amazing from head to toe, dress and boots are really special <3

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! wyglądasz przepięknie w tym zestawie!!! burgund bardzo do Ciebie pasuje a naszyjnik - marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sukienka! i te buty ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz znakomicie! Piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie przepadam za sukienkami za kolana, ale na Tobie się prezentuje bardzo fajnie :)/K

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale extra sukienka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacja! cudnie wyglądasz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful look!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw! Czaję się na sukienkę ze Stradivariusa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja w 100% w moim guście! Świetna i przykuwająca uwagę. Sukienka bardzo fajna, lubię taką długość, ale najbardziej podoba mi się skóra i buty. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny look, uwielbiam sukienki midi i te buty.. <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ boska jest ta sukienka ! że też ja jej nie widziałaś w Stradivariusie, gdy kupowałam moją spódnicę :( fantastycznie wyglądasz kochana- idealnie podkreślona figura, obcasik, mega szykowny kapelusik- super! absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)

    Buziaki :*
    Daria

    P.S. dziękuję - tak mysallam, że przypadnie Ci do gustu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny zestaw kobiecy i drapieżny zarazem, bardzo przypadł mi do gustu!!! Pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wow botki mi sie szalenie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Według mnie wyglądasz bardzo dobrze. Pasuje Ci taki fason, a ja bardzo lubię połączenie bordo i czerni jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  49. love your blog hun!
    have a lovely day!
    xx

    www.kelpasdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wyglądasz!! Niesamowite kolory, które bardzo do Ciebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz zjawiskowo ! Sukienka piękna:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  52. Super look :) Piękny naszyjnik :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. idealnie dopasowałaś kolory ust butów i sukienki. Wszystko idealnie do siebie pasuje! Kapelusz naprawdę świetnie dopełnia stylizację. BARDZO MI SIĘ PODOBA:)
    Pozdrawiam!!:0

    OdpowiedzUsuń
  54. CUDOWNE buty !
    Zapraszam do mnie po sposoby na chłodek ! ♥
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Twój różowy nagłówek jest tak śliczny, że nie mogę się powstrzymać żeby go nie skomentować! <3
    Co to zdjęć to wyszły super, klimat jesieni w tle
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Meeega sexowny look! Świetnie dopracowana stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow! Sukienka i buty dobrze skomponowane! Bardzo mi sie podoba:)))))))
    Caluje

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice outfit, love the dress!

    http://www.ariadibari.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Średnio jestem za takiego typu sukienkami ale jak zobaczyłam cały Twój komplet to aż chciała bym sama go na siebie włożyć, przekonałaś mnie do tego typu sukienke , naprawdę ! dzięki i pozdrawiam oraz zapraszam na początkujący blog http://szykstyl.blogspot.com/ (nasz ) :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniały jesienny look :) Piękne kolory, cudowna sukienka, wszystko mi się podoba <3
    Przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super:) sukienka jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Idealnie dobrane elementy garderoby :)
    Świetna stylizacja oraz zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  64. Buty są genialne. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. :-)
    Pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń