Obserwatorzy

piątek, 23 października 2015

makijaż kontrastowy~~TUTORIAL~~

 Przygotowałam dla Was tutorial z takim kolorowym, kontrastowym makijażem . Mam nadzieję, że Wam się spodoba i spróbujecie wykonać go na sobie;)



1. Wzdłuż załamania powieki nanoszę żółty, matowy cień.
2. Załamanie powieki wzmacniam dodatkowo pomarańczowym, matowym cieniem.


3. W samym zagłębieniu powieki aplikuję precyzyjnym pędzlem ciemną, matową śliwkę.
4. Perłowy liliowy cień nakładam w zewnętrznym kąciku powieki górnej, wychodzę nim delikatnie z wzdłuż załamania powieki.


5. Na środek powieki nanoszę niebiesko-zielony cień.
6. Wewnętrzny kącik podkreśliłam perłowym różem.


7. Wzdłuż górnej linii rzęs maluję czarną kreskę eyelinerem i wydłużam ją w wewnętrznym kąciku oka.
8. Linię wodną podkreślam czarną kredką i rozcieram delikatnie jej granice.


9. Zewnętrzną część dolnej powieki podkreślam bardzo ciemnym granatem.
10. Na środek dolnej powieki nanoszę perłowy, niebieski cień.


11. W wewnętrznej części powieki dolnej aplikuję jasną zieleń. Następnie sięgam ponownie po eyeliner i domalowuję w kącku tzw. "strzałkę".
12. Tuszuję i doklejam sztuczne rzęsy.


GOTOWE






Kosmetyk, których użyłam... 

51 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż! Idealnie pasuje do Twojej tęczówki i przypomina mi zachód słońca nad lazurowym wybrzeżem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż ! i bardzo podoba mi się kształt Twoich brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż ! i bardzo podoba mi się kształt Twoich brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaał, co za makijaż! obłędny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing!!! You're so talented! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny make up ;)

    Pozdrawiam

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia - pięknie!!! To jest robota taka - precyzyjna, misterna, jak małe dzieło sztuki na własnym oku. Ja oczywiście nie dam rady wykonać czegoś takiego, ale normlanie aż uciecha patrzeć ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż , zazdroszczę Ci tego , że tak pięknie potrafisz się pomalować :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  9. Na młodej pięknej twarzy, wygląda bosko, ja kiedyś próbowałam uczynić coś podobnego, efekt, wyglądałam jakbym dostała z pięści. Raz w życiu umalowałam oczy brązową kreską i każdy się pytał czy jestem chora. Mimo, że też mam czarne oczy, ale takie kolory nie w moim typie. Ty super robisz sobie te rzęsy, dodają szyku

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś po prostu profesjonalistką :) cudo!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle, ale ja nie odważyłabym się na taki makijaż ;) Zapraszam http://normalgirl999.blogspot.com/2015/10/hallowen-grzech-czy-beztroska-zabawa.html za każdy komentarz i obserwację odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczny makijaż!

    Aż mam gęsią skórkę ^_^ Ale jak pomyślę, że miałabym sama sobie to zrobić, to aż w głowie się kręci... :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż, wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love it!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/black-stripes.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Great makeup! Would like to follow each other on gfc?
    pinkrabbitbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Końcowy efekt genialny :) Warto czasem zrobić taki odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna! Zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny makijaż! Bardzo kolorowy i odważny. Wyglądasz wprost bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne , jesienne kolorki :)
    Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękne oczy, a rzęsy jeszcze tylko je podkreślają. Piękny makijaż i z całą pewnością inspiracja dla moich makijażowych prób:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello from Spain: great proposals. You are very pretty. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwy mistrz makijażu z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolorki :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny rewelacyjny make up ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż, chyba muszę nad takim poćwiczyć :) świetny !
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny makijaż! Zazdroszczę pomysłu no i oczywiście zręczności :)!

    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jak zazdroszcze ci takich umiejetnosci! makijaz jak zwykle idealny!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorowy makijaż w sam raz na jesienny czas :)
    Pozdrowienia !


    finezzjja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne oczy ! ;) Cudownie zrobiony makijaż, ja się chyba nigdy nie odważe na aż tak kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, po prostu pięknie! Zawsze mam wrażenie, że taki makijaż zajmuje z 2 godziny. Czas, którego ja niestety nie mam.

    Stylizacja na jesienny spacer- tanio i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie niestety brakuje i cierpliwości i talentu do wykonania takiego makijażu, ale uwielbiam Twoje tutoriale oraz rezultaty :))

    OdpowiedzUsuń
  32. No no, pięknie wyglądasz ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny i oryginalny makijaż! Używasz kolorów których ja nigdy nie miałabym odwagi ze sobą mieszać. Świetne wykonanie, buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. uauuuuu flawless :D
    i wish i could do something like this
    http://diannetho.es/chaleco-de-flecos/

    OdpowiedzUsuń
  35. Choć nie jestem fanką kolorowych makijaży, to ten wygląda świetnie. Pasuje Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  36. O Boże, piękny makijaż. Masz talent ;)

    www.juloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. really amazing! follow you now, hope you on my blog, xoxo

    www.dollactitud.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Makijaż idealny ;) Pięknie Ci to wychodzi za każdym razem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham te palety z sleeka! Piekny makijaz! :)
    Pozdrawiam :)

    www.maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. This make up is amazing. Just wow!
    I love the colors.
    Xoxo
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Que colores más bonitos!! Estas muy guapa
    Bss preciosa
    http://unvestidorconideas.blogspot.com.es/2015/10/skirt-fringe.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Są i specjalne zabiegi, nieinwazyjne. Medycyna estetyczna super się sprawi. Na stronie https://evospa.pl/jaki-zabieg-na-opadajace-powieki-wybrac znajdziecie pomoc.

    OdpowiedzUsuń