Obserwatorzy

poniedziałek, 19 października 2015

long vest for autumn...

Największym hitem ubiegłych jak i przyszłych sezonów jest długa, garniturowa kamizelka.Niegdyś kojarzyła nam się tylko i wyłącznie z elementem garnituru u mężczyzn teraz jest to modna, szykowna alternatywa damskiej garderoby. Taka klasyczna kamizelka sprawdzi się zarówno w stylizacjach eleganckich jak i sportowych.

Możemy założyć ją do letniej sukienki, świetnie komponuje się również z białą, elegancką koszulą.Osoby, które preferują bardziej sportowe stylizacje mogą połączyć taką kamizelkę z t-shirtem i dżinsami.

Ja tym razem zdecydowałam się na typową klasykę. Połączyłam czarną kamizelkę z musztardową, zwiewną bluzką. Założyłam również czarne skórzane spodnie i klasyczne botki. 

*kamizelka/vest Dressin (do kupienia TUTAJ!)
* bluzka/shirt F&F
* skórzane spodnie/Leather pants Mohito
* torebka/handbag Wittchen (upolowana w Lidlu:D)












81 komentarzy:

  1. świetny łup! :) torebka fantastyczna i bardzo podoba mi sie kamizelka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie !!! Genialna kamizelka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetna stylizacja :3
    Mi najbardziej podoba się kamizelka i spodnie :)
    Obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect outfit. Love the vets and boots.

    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dziś elegancko u Ciebie! Podoba mi się bardzo- ciepły kontrast- który zastosowałaś w swej stylizacji. Wyglądasz perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super podoba mi się. A torebkę mam identyczną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny, typowo jesienny i bardzo ciepły w barwach zestaw!

    No i ta musztarda - mój ulubiony kolor, to lubię bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka, krój i kolor :) i spodnie również!

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your style! great look.
    kisses

    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancja z pazurem! Świetny zestaw <3
    Pozdrawiamy! :)
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny jesienny zestaw, pięknie wyglądasz ;)

    www.vixenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie, piękny kolor bluzki <3
    Super stylizacja, wygladasz bardzo kobieco i modnie !!!
    Świetne botki i kamizelka !!

    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kamizelka, poluję na taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie ;) pasuje Ci taki kolor musztardowy ;) Zakochałam się w każdym elemencie tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo w moim stylu, zarówno jeżeli chodzi o fasony jak i kolory. :-) Torba jest genialna! Ty za to przepiękna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka jest cudna, gdyby nie zagraniczne pochodzeni to bym się pewnie na nią skusiła.
    I widzę "mój" model torebki:). Ja mam czarną i jestem bardzo zadowolona:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki ! Cały outfit jest bardzo fajny :)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so pretty !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie wyglądasz !
    Piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za odważny kolor, ale przyznam że bardzo ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolorki , fajnie komponują się z obecną porą roku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że udało Ci się upolować tę torebkę w lidlu! Fajny zestaw, ale ja zmieniłabym koszulę na białą, ponieważ wolę stonowane kolory :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love the outfit! Great black and mustard colours! :)

    And I love love love those high-heeled boots! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie Ci w takich kolorach!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje kolory!! Kamizelka jest wdzięcznym ciuszkiem, możesz ją nosić na dziesiątki sposobów. I dowodzisz, ze w spodniach można wyglądać bardzo zmysłowo i kobieco. Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzialam już te kamizelki- świetnie wyglądają również w formie sukienki <3
    sama chętnie bym sobie taką sprawiła :)
    I piękna bluzka- kolor bardzo mi się podoba- istnie jesienny <3
    Super wyglądasz kochana :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. mam kamizelkę w kolorze białym i ją uwielbiam! Są świetnym dodatkiem. Bardzo mi się podoba zestaw pod względem kolorystycznym. Pieknie wyglądasz:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak! Te kamizelki to z pewnością hit:)
    Świetnie ją skomponowałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kolor ma Twoja bluzka :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Skradłaś moje serce tą stylizacją:)ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. you are beautiful, I love this post!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. I love that outfit ! It fits you very well.
    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. perfekcyjnie,pięknie wyglądasz w musztardowym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz :) cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna torba! i ta kamizeleczka też bardzo fajnie wygląda :)...cała stylizacja na wielki plus ;). A :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wygladasz slicznie Natalko :) Piekny makiejaz bluzeczka i torebka!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta kamizelka!! Zestaw piękny i pięknie w nim wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. zawsze zastanawiam sie jak do Cb zagladam jaka Ty musisz miec duza szafe zeby pomiescic te wszystkie ciuszki :)

    super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gorgeous outfit! Love the way you styled it from top to bottom!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. I really enjoyed this combo. Pure autumn!! Love the colors ^^
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog :)
    Keep in touch.
    xoxo

    http://villenoireblog.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale mega jest ta stylizacja! *.* Taka bardzo w moim stylu. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa pt. "Elf":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  43. W tym odcieniu musztardowego wyglądasz nieziemsko, to kolor idealny dla Ciebie. Kamizelki natomiast bardzo lubię i również popieram noszenie jej w stylizacjach i dziennych i eleganckich :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne jesienne kolory wybrałaś :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna kamizelka! Wspaniale się prezentujesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. kamizelka jest boska ! ogólnie całość mi się podoba, ale Twoje buty czarują mnie już od tamtej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post jesteś piękną kobietą ! <3

    http://oliv-anja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Idealna stylizacja na jesień. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Kuba

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz. Podoba mi się kontrast w stylizacji i twój makijaż jest nieziemski :)
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Tymczasem zapraszam do siebie:
    Blog z sesjami tematycznymi. Make-up, styizacja, wiersz, profesjonalne zdjęcia.
    Najnowszy post: ZOMBIE z pełną charakteryzacją: http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie. Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect look!

    The two colors combine wonderfully.

    Cheers,

    http://trapitosalairelibre.blogspot.pe/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie bardzo przemawia do mnie ten trend.

    OdpowiedzUsuń
  53. Uważam, że ten trend jest z najlepszych, ale nie każda kobieta potrafi zrobić z tą kamiselką stylizaję. Nie jest "zwykłą" częścią garderoby.
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, świetny kolor bluzeczki :)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Beautiful look - love the mustard yellow top!
    xMC
    http://mc2squared.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna, jesienna stylizacja. Bardzo mi się podoba, i ta kolorystyka!:)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Lovely blouse!
    Kisses from Spain dear!
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    FLARED JEANS AND FRINGES JACKET IN BARCELONA!

    OdpowiedzUsuń
  57. Co byt u pisać... wszystko cudowne !
    <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz rewelacyjnie, bluzka odgrywa w zestawie chyba najważniejszą rolę, niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna stylizacja ,piękna modelka :) Buziaki !

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. You look great on this outfit!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2015/10/red-one.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Kamizela super, ale z tą torbą robi wrażenie, bo świetnie się to komponuje, spodnie z botkami zgrane idealnie. Bardzo dobry look, ślicznie wyglądasz, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  62. Adoro los maxi chalecos

    XX

    http://ammbyrebeca.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeju no profesjonalny blog! Mega zdjecia i gust ! Swietnie to dopasowalas kolorystycznie i do obecnnej pory roku ! ;)
    Wooow ! ;D
    anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. swietna stylizacja :) bardzo mi sie podoba.
    moja mama kupila taka samą torebkę w lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz świetnie! Dobrze dobrane kolory, piękna długa kamizelka i śliczna torba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. rewelacyjnie dobrane kolory, kamizelka świetnie uzupełnia całość nadając jej elegancji. Wyglądasz rewelacyjnie.
    z przyjemnością obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. W Twoim zestawieniu wygląda to bardzo ładnie i do twarzy Ci, ale jestem pewna, że nie każda kobieta będzie w tym wyglądała dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  68. looking very stylish girl!! wld love if u check out my new post is up sweetie!
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam taki kolor szminki! Jest na 100% jesienny :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. You´re gorgeous!!
    xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Pięknie wyglądasz w tym kolorze a kamizelka jest cudowna. Elegancka w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Stylizacja cudowna! Kolory idealne na jesień. A w marynarce się zakochałam! :)
    Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow! Wyglądasz bombowo! Rewelacyjny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń