Obserwatorzy

czwartek, 5 marca 2015

pędzle Zoeva ROSE GOLDEN Set Vol. 2

Kochani dzisiaj przygotowałam dla Was krótką prezentację nowych pędzli Zoeva, które stały się moją wielką miłością. 



23 lutego swoją premierę miała najnowsza kolekcja pędzli Zoeva ROSE GOLDEN Vol. 2. Ukazała się  w dwóch zestawach t.j. ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2, zestaw składający się z 12 pędzli do makijażu oczu oraz Zoeva Rose Golden Luxury Set Vol. 2, złożony z 8 pędzli w tym 3 pędzle są do makijażu twarzy a 5 pozostałych do oczu.

 

Zoeva Rose Golden Luxury Set Vol. 2
ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2

Kolekcja ta była bardzo oczekiwane przez miłośników makijażu i już w tym samym dniu rozeszła się  jak ciepłe bułeczki. Na szczęście udało mi się upolować zestaw Luxury Set Vol. 2. w sklepie Mintishop.


Pędzle w rzeczywistości prezentują się rewelacyjnie.Utrzymane są w niepowtarzalnej, cielistej kolorystyce. Wykonane z miękkiego, syntetycznego i naturalnego włosia. Trzonki pędzli są drewniane, pokryte jasno-różową farbą, natomiast skuwki są złote i ozdobione grawerowaną rozetą. Pędzle idealne sprawdzą się do aplikacji płynnych, kremowych i suchych kosmetyków. 







Zestaw składa się z następujących pędzli:

Buffer 104 - pędzel do nakładania i mieszania podkładów, wykonany z syntetycznego włosia,
Luxe Face Paint 109 - pędzel do konturowania z naturalno-syntetycznego w włosia,
Luxe Cheek Finish 126 - pędzel do wykończeń makijażu, wykonany z mieszanki włosia naturalnego i syntetycznego,







Smudger 226 - syntetyczny pędzel do smużenia i makijażu smokey eye, 
Luxe Crease 228 - precyzyjny pędzel do cieni, z naturalnego włosia,
Luxe Smoky Shader 234 - idealny pędzel z naturalnego włosia do rozprowadzania i rozcierania cieni,
Wing Liner 317 -  skośny pędzel do aplikacji eyelinera, wykonany z syntetycznego włosia,
Brow Line 322 - syntetyczny, precyzyjny pędzel do brwi.







Pędzle skradły moje serce i wiedziałam, że będą moje! W  realu wyglądają cudowne, są bardzo miękkie, świetnie aplikują jak i blendują cienie. Praca z tymi pędzlami to czysta przyjemność!! 
Jeśli zastanawiacie się w jakie pędzle zainwestować to z czystym sercem polecam Wam markę Zoeva, na pewno się nie zawiedziecie.

17 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentują. Ja mam zestaw z czarnymi trzonkami i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka ! przydały by się mi takie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym taki piękny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, mi się marzy ten pierwszy, chociaż ten też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pędzelki! Ja mam swój zestaw z Hakuro, ale jak to z pędzlami bywa nigdy nie jest ich wystarczająco dużo. Dlatego też na Warszawskich targach planuję zakup kilku sztuk Maestro. Zovey nigdy nie miałam w dłoni, ale gdy znajdę ich stoisko kupię choć jedną (albo 5) sztukę do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzą nam się te pędzle <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKIE CUDAAA!!!
    Wielkie pozdrowienia!!
    :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. taki zestaw to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja akurat stwierdziłam ostatnio, że muszę sobie kupić takie pędzle! Twoje prezentują się świetnie, jaka jest ich cena? Poza tym, nie wiem czemu wcześniej Cię nie obserwowałam - nadrabiam :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń