Obserwatorzy

niedziela, 2 lutego 2014

Black&White make up

Witajcie;)

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kontrastowy makijaż oczu z czernią i bielą w roli głównej. Wykonanie tego makijażu wymaga dużo cierpliwości, a oprócz tego jest świetnym ćwiczeniem, ponieważ wykorzystujemy przy nim kilka technik makijażu oka. Mam nadzieję, że udało mi się go wykonać w miarę czysto i miękko.













Ten sam makijaż wykonałam na sesji zaliczeniowej z makijażu fotograficznego. Zdjęcia wykonane przez profesjonalistę:)





37 komentarzy:

  1. Wow, chyba podoba mi sie najbardziej z wszystkich. Katosu przy Tobie wymięka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No Ty to kochana jesteś znakomita!!! :) Cudowny makijaż, mega pomysłowy i widać, że dopracowany w każdym szczególe :) Aż nie mogę się napatrzeć- szacun na prawdę! :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż kojarzy mi się z Czarnym Łabędziem :) Cudowny!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się skojarzył z tym filmem :) piękny

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak:) od września uczęszczam do rocznej szkoły wizażu i stylizacji:)

      Usuń
  5. jesteś mistrzynią moja droga!!! a ja wielką fanką

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie Kochana :)))Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! mega efekt, jestem pod ogromnym wrażeniem. Jesteś w tym świetna! Małe marzenie : żebyś mnie kiedyś pomalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś niesamowita!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/stylowa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!naprawdę wyczarowałaś wspaniały makijaż, a jakie profesjonalne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG!!! po prostu mnie zatkało i nie wiem co napisać, cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ,bardzo lubie Twoje prace i kreatywnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow - cudowny makijaż. Oczy zrobiłaś fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Such an amazing makeup!!) Eyes are fantastic!


    Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it! I never fail to read all your lovely comments and they always make me smile. I always do my best to answer any questions you may have.

    With Love,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  15. taki makijaż to już wyższy poziom, nie do wykonania przez laika :)

    Pozdrawiam A,.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż! czerwone usta cudnie się prezentują przy takich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no rewelka, wprawdzienie jest to makijaz dzienny ale na jakas impreze - mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana,nie było mnie tutaj całe wieki... i co widzę po odwiedzeniu Twojego bloga?? Jesteś piękna,tak samo a może nawet jeszcze bardziej :)))
    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, podziwiam makijaż, ślicznie!
    Pozdrawiam i zapraszam d obserwowania, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No bardzo ładne oczy, artystyczne :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście trzeba cierpliwości i zdecydowanej ręki!

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie!!! co za perfekcja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowy :3
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż perfekcyjny - jesteś WIELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie! I tak precyzyjnie, że jestem w szoku!!!

    OdpowiedzUsuń