Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

imprezę sponsoruje Mohito:D

Cześć Dziewczyny:)

U was też takie
wiatrzysko?? Nie mogłam przez niego  w nocy zasnąć, bo miałam wrażenie, że mój dach zostanie zaraz zerwany;/

Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją sponsorowaną przez firmę
Mohito:D

Planowałam zrobić sesja w plenerze ale z przyczyn niezależnych ode mnie została wykonana w domu:)




* sweterek z kołnierzykiem
Mohito
* skórzana spódnica Mohito
* rajstopy w kropki Marilyn
* czarne czółenka
* bransoletka z perełek


Miłego dnia;):*


31 komentarzy:

  1. genialnie!! Połączyłaś moje dwie miłości pensjonarki i skórę :)) Pięknie wyglądasz :***
    pozdrawiam
    Biszkocik86

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, drapieżnie i słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. łał koszula rewelacyjna!

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w takiej fryzurze, a do tego ten sweterek z kołnierzykiem, cudo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie;) robi wrażenie:) fajnie tu u Ciebie:) w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódniczka ..cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz prześlicznie, elegancko i z klasą. Śliczna spódniczka a sweterek jeszcze ładniejszy ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny zestaw- wszystko dopracowane. wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka masz świetnego bloga i bardzo mi się tu podoba
    *Obserwuję i liczę na rewanżyk u mnie
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    To mój blog zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za skorzanymi spodniczkami, u Ciebie jednak wyglada super :)

    zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam z Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie - spódnica jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie!klasa!
    nominowałam cie wiecej u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale spódnica <3 idealnie leży na twojej figurze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chcę mieć taką figurę!:) spódnica jest fantastyczna jak i pozostały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje Słoneczko ;* a co do figury to faktycznie masz wspaniałą ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana sweterek jest boski :)
    A zestawienie go z niegrzeczną skórzaną spódniczką było strzałem w 10 :)

    Piękny perełkowy kołnierzyk ma, zapomniałam dodać :)


    Buzi :*

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ślicznie wyglądasz <3
    Sweterek masz mega uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz cudownie ...zreszta jak zwykle...ja ciagle szukam idealnej skorzanej spoidniczki..Twoja jest cudna
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Laseczka z Ciebie : ) Spódniczka idealnie podkreślą Twoją doskonałą figurę !

    OdpowiedzUsuń
  22. U la la... Jaka dżaga. :D
    Świetne połączenie, bardzo mi się podoba. :)
    Spódnica i sweterek - SUPER!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne zdjecia, swietnie wygladasz
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. It doesn´t get any better than this! Beautiful girl in a great outfit!!!

    OdpowiedzUsuń