Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2012

Powróciła do łask + pazurki ombre

Hej dziewczyny??

Żyjecie tam?? Ja nie mam czym oddycha takie u mnie duszno, mam nadzieję, że coś popada i orzeźwi to powietrze bo inaczej się uduszę:)


Pamiętacie ten szał na sukienki z bufkami jakieś 2 lata temu?? Teraz podobne wariactwo jest na punkcie asymetrycznych spódnic.

Ja również skusiłam się wówczas na taką kiecę w kolorze koralowym. Uwielbiałam ją zakładać, dlatego dzisiaj postanowiłam przywrócić ją do łask i jeszcze raz w nią wskoczyć:)
Dobrałam do niej złotą biżuterię, czółenka w kolorze pudrowego różu i secik gotowy:)

* sukienka z bufkami

* czółenka pudrowy róż allegro
* złoty naszyjnik allegro
* bransoletka h&m
* kolorowa kopertówka allegro


  Na koniec moje pazurki ombre:)

 Miłego dnia;):*

30 komentarzy:

  1. Też mam taką sukienką tylko czarną i chyba od roku jej nie zakładałam... Eh ta moda ;) Paznokcie - rewelacja - zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kopertówka!! Wyglądasz kapitalnie w tej sukience więc nie dziwię się, że wraca ona u Ciebie do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kopertówka boska ! ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja,bardzo podoba mi się sukienka i kopertówka :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo dużo ładnych stylizacji, choć niektórą są nietrafione. Szkoda tez, że nie robisz zdjęć na dworze. Przy naturalnym świetle zdjęcia wychodzą o wiele lepiej, ale jest okey :)!


    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta sukienka :)ślicznie wyglądasz.....a pazurki rewelacja !!!
    Duchota faktycznie ..........dlatego spędziłam te popołudnie nad wodą :))))P*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki i śliczna kopertówka ;) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś elegancka :) ombre wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wszytko razem zestawiłaś, kopertówka jest przepiękna;) ale najbardziej podobają mi się paznokcie, są mega ! też chce takie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi najbardziej podobaja sie pazurki, bo ja paznokciowa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz idealnie! od stóp do głów ;* w okularach Ci naprawdę pieknie ;* i te pazurkiii- mioooodzioooo^^ ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wygląda to strasznie... za różowo. Gdybyś dobrała inną torebkę np niebieską było by lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski z koralem?? Jakoś mi się nie widzi. Wolę tą wersję:) no ale oczywiście może ci się nie podobać:)

      Usuń
  13. Super! Jak zawsze z klasą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sama robiłaś pazurki? wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne paznokcie :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezwykle szykownie!

    velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna kopertówka i Ty:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś zgrabna, więc takie sukienki są dla Ciebie stworzone :)
    Ombre nie zasmakowałam, ale lubię u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wersja elegancka? czemu nie - prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie ślciznie;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak energetycznie i soczyście, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  23. GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! Wygraj dowolną sukienkę z Mont Affair - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! Wygraj dowolną sukienkę z Mont Affair - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń